4 Thuis oefeningen voor perfecte buik - Farma discounter

4 Thuis oefeningen voor perfecte buik

4 Thuis oefeningen voor perfecte buik

Je hoeft geen honderden euro’s uit te geven aan dure apparatuur of sportschoolsessies om een geweldig lichaam te krijgen. Alles wat je nodig hebt is een basiskennis van hoe te werken met je eigen fysieke weerstand. Als je al deze oefeningen doet, zul je de warmte voelen en binnen de kortste keren beitelachtige resultaten zien.

Wij pleiten voor intense vetverbrandende routines die alle spiergroepen omvatten als u snel buik en flanken wilt verliezen. U kunt een slappe buik en vette zijspieren kwijtraken door afwisselend buikspier trainingen met de nadruk op buikspieren te doen.

4 Thuis oefeningen voor perfecte buik

Hier onder 4 thuis oefeningen voor een slanke buik:

We hebben voor u de beste 4 thuis oefeningen om zich te ontdoen van buikvet en krijg een slanke buik.

1. Plank

U moet niet langer dan vijf minuten op de stang staan; voor beginners is één minuut meestal voldoende. Het lijkt misschien triviaal, maar als u deze oefening correct uitvoert, zal uw buik u anders vertellen. uw buikspieren zullen sterker worden en buikvet zal worden geëlimineerd.

2. Fiets Crunches

Om je nek te ondersteunen, plaats je je handen achter je hoofd in de typische crunch positie, en breng je je benen in tabletop positie, waarbij je elke elleboog tegen de tegenovergestelde knie plaatst en diep in je zijbuikspieren gaat, herhalende sets van 10s.

3. Scharen

Strek uw benen en armen langs uw lichaam met uw handpalmen op de grond terwijl u op uw armen ligt. Breng uw voeten met uw hielen omhoog tot een hoogte van 5 centimeter boven de vloer. Breng uw benen in een verticale positie en vanuit deze positie weer terug, zonder ze op de grond te laten vallen. Voer de oefening snel en krachtig uit.

4. Zijplank

Ga op uw zij op de vloer liggen (of op een matje) met uw benen gestrekt en uw voeten op elkaar gestapeld. Laat uw onderarm net onder uw schouder op de vloer rusten. Til uzelf op door uw onderarm naar buiten te duwen, zodat uw lichaam een rechte lijn vormt van hiel tot hoofd. Strek uw bovenarm voor u uit.

Lees ook:

Wat Kan Er Met Je Lichaam Gebeuren Als Je Maar Één Keer Per Dag Eet?

Welke Voedingsmiddelen Verbranden Buikvet?